Halaman

Monday, March 18, 2013

SPM Dah Dekat Larhhhh !!!


Assalamualaikum


Hari ney keputusan SPM , eh sory ~ STPM , hehe , dah selamat sampai kat tangan abang and akak kita . Semoga mereka happy hendaknya . Jangan sedih2 eh akk and abg yang maybe tak berapa nak bernasib baik . Saya pon sedih tau . Jangan sedih ye . 3 hari lagi , insyaAllah keputusan SPM pulak yang keluar . =)

Sedih ? Takod ? Normal lah tu ada perasaan macam tu . Aku sedih coz aku takod tak boley jadi anak yang berguna ! Aku takod tak boleh bahagiakan and banggakan kedua ibubapa aku . =( Seriously , nak nagis bila tengok muka parents yang mengharapkan aku supaya dapat membanggakan mereka . =(


Dengar je tadi papa and mama cakap pasal STPM , mama dah nagis . #touching2  . Ma , jangan lah nagis . =’( Sedih aku . Dalam hati je aku sorok2 nagis . And waktu malam , bila aku nak tido , aku mesti pikir ape yang aku lakukan sebelum ney , aku tengok gambar parents aku sebelum tido and kadang2 aku bercakap dalam hati kenapa aku tak pernah jadi anak yang berguna ! Kenapa ! =(

“Ma , pa . Kakak mintak maaf . =(“. Aku akan berusaha dengan berdoa and sentiasa solat sunat hajat sehingga keputusan SPM keluar nati . Aku yakin Allah Maha Pemberi Rezeki , aku percaya Allah akan kabulkan doaku . Semoga sepanjang aku hidup ney , aku dapat membalas jasa kedua ibubapa ku . Amin ~ Tu lah salah satu matlamat hidup aku . =) Membe adik aku pon yang masok wad ICU , doctor sendiri cakap maybe nak selamatkan dia agak tipis . Tapi disebabkan hari2 pihak sekolah and kawan2 sentiasa baca Yassin and mendoakan kesembuhan dia , alhamdulilah sekarang dia dah boley berjalan and pergi ke sekolah macam biasa . Percaya ? Allah sentiasa bersama kita . =)

my lovely family ~ yes ! saya sorang girl ! =)

Aku harap aku dapat balas jasa kedua ibubapa aku . Ya , Allah . Hanya Engkau sahaja yang tahu hati dan perasaan aku . Tolong Ya , Allah . Niat ku hanya untuk membantu kedua ibubapa ku . Kedua ibubapaku mengharapkan kejayaan aku dalam SPM ney Ya , Allah . =’( Semoga Engkau memberikan aku keputusan yang cemerlang dalam SPM 2012 . Amin ~ Goodluck korang expecially for my friend yang sentiasa ade saat aku sedih dan gembira . Thanks . =’) Kepada yang bace post ney , doakan saya ye . Saya mintak maaf kalau pernah sakitkan hati korang . Sorry ~ =( Doa korang sangat bermakna untuk orang macam aku ney . Take care . Assalamualaikum . =)

rindu sey dengan korang ! rindu nak main kejar2 , rindu nak nyakat korang , rindu nak main kapel2 gan korang , rindu nak buat semua tuuuu ~ =(

mariana with me ! we are best friend ! =)

 dari kiri : izzati , saya , cikgu add math - Puan Norhayati , mariana and premala .. =)

15 comments:

fifi said...

Fifi doakan the best for Alia :)

✿ Hasnie Adda ✿ said...

fuhh . tengah berdebar giler nim . sama2 kita doakan k . :D

Unknown said...

@miss fifi : thanks oke .. =)

Unknown said...

@Hasnie Adda : tau x pe .. semoga kita sama2 mendapat keputusan cemerlang dlm spm .. amin ~ =)

Anonymous said...

InsyaAllah akak dpt result yg terbaik, akak anak solehah yg sntiasa doakan kebahagian parents akak.rasa sebak sikit baca entry ni :')

Unknown said...

@mazni : terima kasih dek .. insyaAllah .. terharu bace komen ney ! hehe .. =')

Cik Aida™ said...

akak dah ambik result akak siang tadi, akak doakan adik berjaya tau, InsyaAllah :)

Unknown said...

@Cik Aida : ouh .. thanks kak .. insyaAllah .. =)

Rafeeqa Zawanah said...

akak doakan adik berjaya :) all the best alia.

Unknown said...

wuhuuuuu, rasa seram je. Yupp, kdg2 tu tgh2 mlm bila nak tidur selalu je fikir takut hampakan harapan org tua. seramnya...

Unknown said...

@Rafeeqa Zawanah : insyaAllah . terima kasih kak .. =)
@MarnieyZ : kan ??? huhu .. semoga kita sama2 dapat gembirakan ibubapa kita .. =) amin ~

Unknown said...

Samalah pu3 pun... :'( Risau sngat2.. Nk parents bangga & hepy ngn kputusan pu3 yg cemerlang nnti.. :'D
Moda ALLAH SWT mndengar & mmakbulkan DOAku... :')

Ayishscha Hamdan said...

semoga dapat result yang bagos nanti . .
doakan AyisHScha juga yea . . :)

Unknown said...

@Puteri Nur Hidayah : kan ? risau sanad2 !!! amin ~ =)
@Ayishscha Hamdan : amin , insyaAllah .. =)

Hunny Kitty said...

semoga dapat keputusan cemerlang...good luck.

n p blog akak ye...ada suprise untuk adik