Halaman

Friday, March 1, 2013

SAYA NAK T-SHIRT BLOG!! AWAK NAK??



Assalamualaikum

Klik banner untuk join tau ! =D

Design baju : Pilihan hati #O2
Size baju : Pilihan hati dan mata #medium aka "M" hihi ~



Saya suka Salju Creative kerana ia sangat kreatif dengan transformasi terkini , yang mampu memuaskan hatiku ini , dengan mempersembahkan pelbagai idea kreatif lagi efektif , dapat dilihat pada design baju yang disini . Ok tak ? Hehe .. =) Salju Creative jugak menawarkan perkhidmatan yang sangat best ! Selepas  melihat koleksi-koleksi perkhawinan dalam blog Salju Creative , rasa seronok dan teruja giler sebab semuanya cantik2 dan awesome ! Rasa nak kawin sekarang .. ! Hahaha ..  =D Design baju yang sangat menarik perhatian ramai di kalangan blogger terutamanya .. So , memang terbaik lahh and Salju Creative Hebat ! Sape2 yang nak melayari bahtera pernikahan , eloklah buat servis dahulu kat Salju Creative ney .. Supaya perjalanan menuju kebahagian lebih baik .. Muehehehe .. Gambar2 yang menarik dalam fotografi pon awesome sangat ! Bak kata orang puteh , “Every picture have a thousand meanings” .. Hehehe .. =D Itu lah Salju Creative cuba mempersembahkan ! Hihihi .. =)


Ada pantun sikit .. Hehehe .. =D

 Perkara tak baik patut dijauhi ,Semua syarat sudah saya patuhi . 
Usaha tangga kejayaan ,Itulah yang saya lakukan . 
Saya suka watak yaya ,Semoga rezeki berpihak pada saya . 
Nama kawan saya Deja Tive ,Saya support SALJU CREATIVE . 
Anak raja makan sirih ,Sekian , terima kasih .



KRITERIA PEMENANG
3 Pemenang akan dipilih berdasarkan slogan ayat-ayat manis korang... hehe..

TARIKH TUTUP PENYERTAAN
31 MAC 2013



3 comments:

Vanilla Maple said...

goodluck :D

Unknown said...

semoga dpt bju tu. hehe ;3

Unknown said...

@Alia Erfani : thanks .. =D
@MarnieyZ : InsyaAllah .. terima kasihh .. =D