Halaman

Sunday, March 17, 2013

Kesedihan Hati


Assalamualaikum


Bila aku susah hati , rasa gelisah and resah . Yeah , aku solat and berdoa . Tapi kadang2 sekejap je rasa tenang tu . Lepas tu bila ingat balik , rasa down giler ! Nak nagis ! Tu lah aku buat post . Tapi kadang2 tak berjaya publish kat blog . Kenapa ? Coz bila aku dah luahkan masa menaip , hati aku rasa lega and yeah , rasa tak perlu publish . Tapi aku nak sanad orang lain paham keadaan aku . Nak pendapat dari orang lain . hmm =(


Tadi aku terbaca post dari pasangan couple ney . And yeah , aku suka baca post korang yang happy2 dengan pasangan korang . Bila bace , aku macam nak kehidupan macam korang . Yang selalu happy dengan orang yang korang sayang . Bila bace post budak tu dengan boy dia , aku tersenyum sendiri . Coz aku boleh bayangkan , happy nyer diorang . =(

Sekarang , aku tengah sedih . Aku keliru ! Untuk awk : “Saya tahu awk bila2 akan bukak blog saya . Tapi kalo tak bukak , tak pe lah . Saya nak awak tahu , walaupon semua boy try nak takel saya , tapi . . saya tak layan lah diorang ! Saya layan just orang yang nak berkawan saja and tak lebih . Yeah ! Saya tahu saya salah . Saya tak tahu nape saya mintak putus dengan awak . *dalam kes ney aku memang jahat,kan ?* ” . Tak tahu nak cerita macam mana . Coz aku tak nak lukakan hati sape2 . Tapi kalau aku tak cerita , hati aku macam dalam penjara . Tak boleh nak simpan dalam hati lama2 . Tapi aku takod nak cerita . =( See ? Aku keliru !


Dalam hidup ney mesti ada orang ke3 kan ? Bila kita suka dia , dia tak suka kita , sebaliknya dia suka sahabat kita . #contoh . Betol tak ? Tapi yang kita suka tu lah yang paling suka menyakitkan hati kita . Betol ? Sebaliknya yang suka kat kita , tapi kita tak pernah suka dia , dia lah yang banyak jaga hati and perassan kita ? True ? Tengok ! Aku dah macam tak nak publish kat blog ! Hati aku macam dah oke . Walaupon tak oke lagi sebenarnya . hmm . =( Aku sebenarnya rasa takod ! Ye lah , aku ney bukan comel macam korang semua . Aku sedar sape aku . Tengok kat playlist lagu ney , semua jiwang2 ! Kesian kan minah ney ? =( take care guys ! aku nak nagis jap . =’( assalamualaikum ~ *aku tahu dia dah tak sayang kat aku lagi! ='(*


p/s : biasanya maghrib kiteorng akan webcam tapi sekarang tak lagi ~ 
p/s : Awak , saya mintak maaf ! ! ! ! 


5 comments:

Unknown said...

d0n't be sad , Allah always with us :)

Unknown said...

@Nurul Syawani : thanks .. =)

Unknown said...

be strong dear. :)
awk deserve someone better.
yup, rasa best je kan kalau meluah kat objek yg tak bernyawa. :)

Unknown said...

mungkin ada hikmah semua ni..
Allah nk beri yg lebih baik..jgn risau..bnyk brdoa and yakin bhwa ada yg lebih baik . :) don't be sad

Unknown said...

@MarnieyZ : thanks .. =)
@Siti hidayah : huhu . thanks daya . =) insyaAllah .