Halaman

Thursday, March 28, 2013

PLKN batal ? Betol ker ???


Assalamualaikum


Hahaa ! Horeeeyyyyy ! Seronok seyh kalo dengar berita macam ney ! But , it just a title only ! Not true but false ! Haha ~ Aku buat post ney cos lepas ney aku dah pergi PLKN , tak dapat update banyak entry and tak dapat masok contest dalam blog lagi . Sedih seyhhh ! =( Aku banyak masok contest , kalo2 rezeki aku ada menang ker kan , korang boleh contct fb membe aku . And nati dia akan mesej aku bila sabtu and ahad . Aku pergi sabtu ney (3O MAC 2O13) , so sape2 yang kenal aku dalam blog ney , jemputlah datang stadium muar , tengok aku nagis bila ditinggalkan parents ~ Hahaha . #kesian =)


Entah nape rasa berat hati nak pergi PLKN . Tak ade lah berat mana , just 50-50 nak pergi ke tak . Semua cakap best ! Mula2 je rasa nak balik , tapi lepas tu rasa tak nak balik . Huhuhu . Betol ker ? Hmmm . Seriously , aku tak tahu nape . =(  Ape aku nak buat ney ! Dulu masa sekolah bukan suke lagi pergi kem . Maybe sebab ade kawad kot ? Aku memang tak suke kawad . Cos aku tak reti kawad ~ #LOL hahaha .


Lepas ney fb mesti sunyi tanpa aku kan3x ?? Hahaha . #LOL gurau aje ~ =) Kenapa lah aku terpilih ? Orang yang nak , mesti tak dapat ! Orang yang tak nak , mesti dapat ! Kenapa ???? Kesian aku tengok orang yang nak tuu =( . Huhu . Aku tak tahu ape hikmah ney semua . Hmm . Aku akan rindukan family aku , kawan2 aku , fb aku and yang penting blog aku ! =) Hehehe . Ouh ye , dak2 ney siap cakap lagi balik bawak someone oke ! Haha . Kelako lah dorang ney ~ Ingat tu tempat cari jodoh ker ? Haha ~ =D

Rasanya tak ade cuti kot selama 3 bulan ney . Huhu . Sedih seyhh ! =( So , maybe lah kalo ade masa cuti ker , and aku balik , insyaAllah aku cerita pasal PLKN tempat aku . Ok ? Tu pada sape2 yang sudi nak dengar lah ~ Just share the moment ok , bukan nak tunjuk2 or ape2 . =) Thing positif ~ Nati bila dah kawin ker ? Haha #LOL contoh lahh ! Aku boleh bace2 post dulu2 kat blog ney ~ Hehehe =D . #sweettak ? hahaha . 


So , korang selamat tinggal ! Hehee . Tengok2 kan blog saya ye ! =) tengokkan boyfriend sekali ! hahaha . #LOL . Doakan saya selamat pergi dan selamat pulang ye ! =) *macam pergi mekah* hahha . Tak salah doa kan ? =) And i will miss my follower too ~ Sape2 yang follow tu , tolong bagi tahu ye . Supaya nati balik saya dapat follow anda balik . Thanks . =D Selamat tinggal semua *lambai tangan* Hahaha ~ I hope i will enjoy the PLKN . =)

 nah gambar ! haha . mana lah tahu rindu alia ker kan ? hahahah .. =)


p/s : fb membe -----> Nadiah =) *hot kawan aku lepas ney , dah promote fb dia kat blog* Hahaha ~ =D btw , thanks sayang sudi tolong kita ! =) mana lah tahu rindu alia ker kan ? hahahah .. =)
p/s : ouh ye , tolong alia bole ? tolong like gambar ini ? alia masok contest , tapi lepas ney alia dah tak dapat nak promote and dapat banyak vote untuk gambar ney ~ and tak ade can nak menang . huhu . =( tolong bole ? hehe . terima kasih ye . =) ----> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=355330221237936&set=a.355327351238223.1073741827.143633932407567&type=3&theater

19 comments:

dina said...

Kalau akak masuk form 6, ambek STAM tak kena lah pergi PLKN tu....

#babai akak.... :'(

Unknown said...

@Nur Irdina : parents x bg masok fom 6 .. nape sedihhhh ????

Nurin Aireen said...

dah happy ingatkan betul betul batal -_______-

Unknown said...

@Ween : hahah .. mintak maaf ye ? jangan mara lahhh .. =) saje buat title gempak2 ... hahah .. sory ye ~ =) alia pon tak nak pergi , sobs3x .. =(

cik puan rrai said...

hahaah . good luck ok dear :D

Unknown said...

@vendettatraveller : thanks =D

IMA SALSUZAIMA said...

betul lah tu dk.awal2 je rasa nak balk.mcm adik akak. mula2 kemain lag nangis nak balik.last2 call kita siap gelak2 lagi taknak balik konon.. xpe la.think positif je.tambah pengalaman.
Gud luck tau.jaga diri

Athikah said...

Assalamualaikum, awak kena tag di sini:

http://boladuri.blogspot.com/2013/03/segmen-bloglist-penggal-ke-2-review-blog.html

---> ^_^

Unknown said...

@Ima Salsuzaima : hahaha .. semua cakap macam tuu .. =) yep , insyaAllah kak , thanks ye ! =)
@Ainur Athikah : thanks tag me , dah masok segmen tu .. =)

Unknown said...

amboi...#LOL best la tak jd pergi,,nanti leh begurau2 jgk dgn awok...kikiki #APTB

nrlsyhrhms said...

alaaa...nanti mesti rindu alia...hehe...all the best ^^,

Nurin Aireen said...

hehe takpe. mana marah pun. ween pun takut ni haa tak lepas lagi :( taknak lah pergi

Unknown said...

@ANa Ahmad : hahhaa , ney mesti tengok title je ney , tak bace entry pon .. kan ??? kena pergi jugak lahhh .. mana ade batal .. haha .. #APTB =D
@Eira Syeira : rindu awk jugak nati ~ =( hm , thanks .. =)
@Ween : hahah .. ingatkan mara ~ =) tak leh wat ape dahh .. huhuhu .. esok alia kena gi jugak ! =(

Carlos Santiago said...

selamat ber PLKN

NUR SABRINA FIRZANAH said...

kakak kawan saya kata mula2 pergi memang tak best bila kita dh rasai sendiri baru tahu best ke tak

Faridzuan said...

Hehe, seb baik saya tak pernah kena PLKN, boleh bercuti-cuti Malaysia di rumah. Eh, dah April, tawaran belajar di form 6 akan menjelam tak lama lagi, oh!

Faridzuan said...

*menjelma

Ain Rahman said...

assalamualaikum , thankyou sbb join first segmen Ain . InsyaAllah pmenang akn diumumkan sberapa sgera yg bolh , goodluck ! Bolh blogwalking dgn pserta yg lain :)

http://dakwahmahabbah.blogspot.com/2013/03/senarai-peserta-segmen-bloglist-3-bulan.html

nurains said...

goodluck at plkn :)