Halaman

Tuesday, January 3, 2012

Halo-halo. .hehe. .^_^

Assalamualaikum. .First sekali aku nak intro sape aku. Nama aku FARAH ALIA SURAYA AZMAN a.k.a ALIA AZ. .hehe. .hm. .Umur aku 17 taun. .Taun neyh aku SPM oke? ?hehe. .So,pada kowg yang amik SPM taun neyh aku ucapkan "SELAMAT BERPERANG" gan aku oke? ?hehe. .^_^.


          Hobi aku. .?hm. . bace buku , shoping , men internet and . . . so on. .hehe. .hm. .Cita-cita aku? ? ape ye. . .Actually,aku lom pikir. .tapi  . .mama aku suruh jadi PRAMUGARI, then. . GURU. .Aku pon x tahu nak jadi ape. .huhuhuhu. .hehe. .hm. .Oke loh. .Map loh sebab aku intro cikit je. .hehe. .Tak der yang menarik tentang aku pon. .hehe. .hmm. .Azam aku taun neyh ialah. . . .Aku nak target seberapa banyak yang bole. .oke? ?doakan aku ok. .aku x nak loh kecewa kan parents aku lagi. .lagipon . .SPM neyh tok mase depan aku. .So ? ? aku kena loh wat betol2. .kan100x? ? ? ? hehe. .


           Well. .actually . . aku dah ade 2 blog. .TAPI . . hehe. .Aku geram. .bab x CANTIK! ! !Aku tension. .So? ?aku buat yang baru. .hehe. .dah banyak emel aku taw tak. .So? . Aku harap sangat blog kali neyh berjaya and aku harap ramai yang ley follow aku. .kalo sudi. . . .ok? ?hehe. .


           Actually, aku akui yang aku memang baru lagi dalam blog neyh. .tolong lah ajo aku. .oke? ?Plezz sangat2. .Kadang2 aku berputus ase sbb aku x dapat buat cam ape yang kowg dapat buat. .TENSION aku ! ! ! ! !huhu~Well. .tapi bile aku dah mule cube wat blog neyh aku ase aku ley jadi cam kowg. .TAPI. . .tuh lar. . .Bile aku tak dapat buat, aku ase cam. . . Malaz nak buat. . .huhu~. .Macam mane tuh? ? ?hehe. .


           Well. .aku lom hias2 blog neyh. .Bab x sempat. .Hmm. .Aku akan hias bile aku xder keja at uma k. .tahu2 lar. .Owg nak SPM larh kan? ?haha. .Aku harap kowg dapat tunjuk ajo aku oke? ?Thanx pade yang sudi bace blog PERTAMA aku. . .hehe. .Hmm. .oke larh. .2 jerk setakat neyh. .see you soon. . .hehe. .^_^

No comments: