Halaman

Tuesday, January 10, 2012

sUKE ker Tak? ?huhu~

Assalamualaikum. .Hai. .huhu. .well, ari neyh aku nak luahkan sedikit perasaan aku kat "KAU". .Neyh tak der kaitan gan COUPLE  and yang sama waktu dengannye oke? ?hehe. .Neyh pasal KAWAN. .Hm. .Tapi sebelum tuh,aku nak tnyer larh kowg kan? ?Ape perasaan kowg sekiranyer "SAHABAT2" kowg x satu kepala gan kowg? ?hah! Jawab !!! hehe. .Mestilah kowg akan jauhkan diri kowg dengan si DIA kan? ?(macam cerita orang BERcouple pulak)haha. .sambung>>Tol tak ? ?
                                      
        Aku ade seowg kawan BARU kat sekola. .BUT,aku dah kenal dengan dye dulu kat tempat tusyen yang sama. .So. .awalnyer kami berkawan tapi tak der larh baek sangat. .bab kteowg baru kenal kan. .hm . .then,kawan punyer kawan. .TIBE-TIBE ! ! ! ! ! ! ! ! ! !jeng2. .haha. .tak der ape2 loh. .sje je. .hahaha. .cam tak der keja kan. .hahahaha. .oke. .sambung>>ramai yang cakap budark2 sekola dye ramai TAK SUKE dye. .huhu~Hm. .dulu dye skola len au! ! then. .tibe2. .eh, neyh dah tak der jeng2 lagi lah. . . .hahahaha. .^_^. .sambung>>dye cakap kat aku "alia,taun depan aku sekola dengan kau". .
     
        Wah! !terkejot jugak aku. .then aku tnyer dye "kenapa kau pindah?"(bek x soalan aku?)hahaha. .sambung>>"sje..bosan lah skola lame aku". .wah! !bek nyer jawapan. .aku neyh bukan larh nak buruk2 kan dye. .tapi . . . .kowg dgo lah dulu cita aku yang tak berapa nak best neyh! !hehe. .^_^. . .tapi? ? ?eerrgghh ! ! !TENSION giler dengan perangai dye tuh. .

         Pakwe keliling pinggang  ! ! ! Tahu lar "lawa"(~_~). .nak kata playgirl tuh ! tak der lar kot. .Tapi lepas PUTUS pakwe A, muncul tibe2 pakwe B,then. . .? ?pakwe C. .Well. .actually bagi aku tak der masalah. .JUST ! ! ! ! Satu je perangai dye yang aku tak suke ! ! ! ! K E D E K O T ! ! ! ! ILMU! ! ! !~
Tension beb! ! !~ AKU:weh,tolong ajar kan aku soalan neyh? ?. .DYE:err? ?aku tak tahu lah. . . Padahal sume yang dye buat BETOL ! ! ! Dah banyak kali beb ! dye buat cam tuh ! ! Tahu lar PANDAI. .huhu ~

        Sekarang! Dye dah mule nak kuasai burdark2 kat KELAS aku pulak! ! ! Ade gak kawan2 aku yang BENGANG dengan dye! !Da lah! ! Da berhari2 aku asyik save and update jerh hal neyh kat microsoft WORD tahu tak! !Wah! neyh da bengang sangat lah neyh! Sampai nak mare2. . Maaf noh! !OKEH LARH. . thanx pade yang sudi follow aku! S A Y A N G K O R A N G ! !hehe~^_^

FUUHHHH~^_^

No comments: