Halaman

Friday, January 13, 2012

Ape pon tak boley! ! ~ hehe. .

Assalamualaikum. . huhu~ Terkilan nyer aku . . . . SEBAB? ? ? Tak pegi sekolah tadi. . .SEBAB? ? Aku DEMAM lah~Perkara penting pulak tuh! ! ! Subjek ADD MATH and PRINSIP PERAKAUNAN! ! ! Well. .memang sebenarnye aku tak berapa minat gan subjek tuh. . .TAPI. . .Nati aku kena jugak BERDEPAN dengan beberapa keping KERTAS SPM yang berkaitan dengan subjek tuh! ! kan100x? ?Jujur aku tak suke ponteng sekolah cam neyh. . . Salah satu sebabnye nati aku ketinggalan pelajaran(bek nye ayat). .AND aku tak dapat lah sijil KEHADIRAN 1oo%. . . .hehehe. .^_^
Sekarang pon aku tengah PENING. . . huhu~. . aku nak tutup laptop neyh. . TAPI . . . Gah download lah~ lambat pulak tuh! !~ Membuat ku semakin PENING. . . Cube tengok background aku tuh. . .hehe. . .C U T E tak? ? cute kan. . . Aku soal, aku jawab. . .hehehe. . .^_^ JUJUR! ! Aku x berape suke warne BIRU! ! KENAPA? ? ? Aku pon tak tahu~ huhu~. . . Tapi yang pelik nye kalau aku tak suke warna BIRU, kenapa aku gunekan background warna BIRU? ? ?
SEBAB nye. . . Simple jeh jawapan aku. . hehe. . HANYA BACKGROUND TUH JE YANG SIMPLE AND TAK SERABOT KAN PIKIRAN AKU yang tengah kusut neyh! . .~ hehe. .TAPI. . . Aku neyh jap je. . Kalau dah bosan gan background tuh, aku tukar lah. . . hehe. . .
Esok! Ade KEM AKADEMIK lah~. .oh, ye sebelum aku cite hari esok,bio aku cite pasal neyh dulu. . .hehe. . . SEBAB. . ade kaitan gan hari esok. . .Tahu tak, sekola aku ade wat STICKER special nyer (special lah sangat~haha) UNTUK? ? ? Siape yang menaiki kenderaan ke sekola. . huhu~. . harge STICKER tuh? ? RM 4.oo . . . (lepas topup aku). . Well, sepatunye jugak aku datang sekola sebab nak beli STICKER tuh. . SEBAB? ? Isnin minggu depan, cikgu dah CEK kot. . . leceh lah cikgu neyh. . . huhu~ Kenderaan parents budark2 asrama pon kena tampal STICKER sekola tuh jugak. . . huhu~ BURUK kenderaan parents dyowg. . .hehe~ jaat nyer aku! !
Sambung cite hari esok. . . hehe~. . Esok ade kem akademik. . aku . . . . belom beli sticker lagi. . So,aku harap esok MADAM datang sekola. . nati kalau aku tak beli MEMBEBEL. . huhu~. . wah! aku tol2 pening neyh! Okeh lah~ Thank pade yang sudi bce blog aku and terutamanye THANK A LOT pade yang jadi FOLLOWer aku. . (tak pandai inggeris)hehe. . . Assalamualaikum. . .^_^

No comments: