Halaman

Saturday, January 21, 2012

NotHiNg To Do !

Assalamualaikum . . Well. . Nampak nye bila dah ade blog , kena lah rajien update kan ? ? Hehe . . Rase nye dah lame lah jugak x update . . Hm . . Well , macam mane dengan persekolahan korang selame 3 minggu neyh(bagi yang masih bersekola) ? ? Kehidupan aku alhamdulilah , masih oke . . Tapi agak berbeza sedikit , maybe sebab kehadiran budark baru kat kelaz aku ? ? Hehe . . Kejap jer aku dah form 5 and nak SPM ! Tapi aku tak rase pon jadi form 5 kat sekola . . Tak tahu kenape ! Huhu~ Aku rase sekejap jer aku kat sekola . . Tak macam 4 tahun sekola . . Kenape ek rase macam tuh ? Kan pelik tuh ! Hehe~
        
        Alhamdulilah , hari neyh exam ulangkaji dah habis . . Hm . . sekarang aku kena tawakal . . Aku kena target semua subjek lulus . . AMIN~ . . Hm . . Mudah-mudahan yek ! Sory oke pade follower (tibe-tibe) . . Hehe~ Aku bukan ape , maybe or kenyataan aku update tentang kehidupan aku kat blog neyh . . And tak macam bloger2 len yang aku tengok selalu kongsi kan PETUA and pape lah yang bergune tok korang . . JUJUR ! Aku memang tak tahu nak ajo korang pasal blog2 neyh . . Tapi korang pon tak perlukan khidmat nasihat aku kan ? ? Sebab aku pon “BUDARK BARU BELAJO” . . Tapi tuh larh . . Salah satu sebab aku buat BLOG neyh , just nak bercerita tentang kehidupan aku . . Dalam kata len , aku nak luahkan ape yang tersimpan dalam hati aku neyh . . Dalam kata len , aku anggap blog neyh tempat aku bercerita dengan seseowg . . Dah tak der kata len lagi dah . . Kalo tak paham jugak . . . Tengok kamus lah . . Hehe~
       
         Aku neyh budark form 5 , so sekarang aku dah jarang online facebook and blog tercinta aku neyh ! Hehe~ Sebab aku nak SPM kan ? Well , sepupu2 aku dah berjaye ke . . . Bukan menare gading , but dowrang dah berjaye ke luar negare . . Kalo tak silap lepas TAHUN BARU CINA neyh dowrang pegi . . Macam yang sorang neyh nak pegi belajo kat AUSTRALIA . . and ag sowg neyh kat KOREA / JEPUN . . Tak ingat lah mane satu . . Antara KOREA or JEPUN . . Hm . . Best kan ? 

        Parents aku selalu nasihat kan aku . . Kadang2 bosan jugak kan asyik dengar perkara yang same . . Tapi tuh lah peranan parents kter . . Huhu~ Well , mama kata aku neyh dah tak rajien macam dulu . . Mak ai ! Sedih aku dengar macam tuh . . Well , nampak nyer aku lah yang kena ubah sikap kan ? Huh ! Mase aku online sekarang neyh pon , parents aku gah tito . . Hehe ~ Jaat nye aku . . Tapi jap lagi papa terbangun lah tuh . . SEBAB ? Nak tengok aku dah tido ker blom . . Hehe . . 

         So , sekarang aku kena lah blajo pandai2 kan ? oke lah . . lebih baik aku tak payah cakap banyak2 . . Kang tak sempat nak post ! Huhu~ Thanx pade sume follower yang sudi jadi follower and sudi bace segale post2 aku yang tak best neyh . . Hehe . . SELAMAT MALAM ! Assalamualaikum . .

No comments: