Halaman

Sunday, August 11, 2013

My Crush Story Part 1


Assalamualaikum


Hari ney aku nak cerita pasal CRUSH aku , hehee . Aku tak tahu dia ney kategori ape . Crush ke ? Yang aku tahu crush ney maksud nyer kita suka someone senyap2 tanpa dia tahu ? and ade dak fb cakap kita suka someone senyap2 and dia tahu . Aku pun tak tahu lah mana 1 yang betol , tapi dalam cerita aku , aku ambil maksud “KITA SUKA SOMEONE AND DIA TAK TAHU” okay ? Hehe ,,


Actually , tak ade perkembangan lagi pun aku dengan dia . Cehh ! Cakap macam lah dah couple kan ? Hahaha . Sebenarnya aku tak tahu lah perasaan aku ney ,, L Aku suka dia ker ? Tapi bila aku tak jumpa dia , aku rasa okay , aku anggap dia kawan . Tapi bila kat uitm , bila dia turun pegi wakaf ke , and masa tu ade aku , hati aku happy giler , rasa macam wahhhh ~ suka bukan men lagi ,, Tengok lah cuti ney , aku cam tak kesah sangat pasal dia . Tapi , aku hari2 stalker fb and twitter dia . Hihihi , tapi sayang , dua2 acount dia tak aktif , hohoho . Aku tak tahu lah ape dia buat kat rumah . Ade fb and twitter , tapi tak aktif langsung ? Ape2 je lah yunk ! Hahaha , oppsssss ~~


Sebelum raya , dia ade sent chat kat fb aku ! Horeeyyyy ! Hahaha , suka mati lah kot ! :D haha , dia cakap “SALAM , SELAMAT HARI RAYA AWAK .. SY MINTA MAAF LAU SY AD SKITKAN ATI AWAK .. JUMPA KAT MELANG NANTI .. *LEPAS TU  DIA BUAT MUKA SEGAN*” . Wahhh , terkejot jugak aku masa tuu , happy kot ! Hahaha ,, Hari tu aku tanye dia kenal tak aku , dia kata tak kenal ,. Tapi macam mana dia tahu aku stadi kat uitm melang ? siap cakap jumpa kat melang nanti ? Kata tak kenal ? Hoho ,, pelik2 ! :D Aku tak nak sape2 tahu aku suka dia , mati aku kecoh 1 uitm kang ,, hoho . Biarlah aku , membe aku , and Allah je tahu kan ?


Memang lah aku kadang2 berharap dia tahu, tapi ape guna ? Cukup kot buat aku tengok dia dari jauh , dapat chat , hmm . . tu pun dah buat aku happy , J Aku tak harap lebih kat dia , sebab aku tahu aku tak dapat memiliki dia ,, Kalo korang nak tahu dia kata dia tak pernah couple . Bila aku tanye kenapa ? Dia cakap "TAK RETI LAHH" , hok alohh , bagus betol dia ney kan ? Jujur aku cakap dia tak hensem , tapi comel ! Hehehe ,, aku suka tengok dia masa dia senyum , lagi2 masa dia ketawa ! Seriously , comel kot ! Hahaha ,, Setakat ney je lah yang aku tahu pasal dia . Ouh ye , dia anak bongsu . Patutlah comel ! Hahaha , aku ney suka sangat puji dia comel , tak tahu nape . Hehe ,, Aku nak upload pic dia kat sini tapi tak boleh lagi lahhh , sebab baru lagii , tak nak jadi macam "COUPLE SEMINGGU" hehehe , *perli* hoho ,,

sumber : google

Esok aku dah balik uitm , so aku dah tak update lagi kot blog ney , maybe kalo aku balik muar ,  insyaAllah aku update okayy ! Tak silap lagi 5 minggu final exam , doakan aku ye dapat masuk diploma dengan dia , insyaAllah ~ Amin ~ hehee ,, So , papai korang , btw , boleh ucap lagi kan ? SELAMAT HARI RAYA , MAAF ZAHIR & BATIN . Maaf ye kalo sepanjang saya berblogging ney pernah mengguris perasaan korang semua ,, bagi yang aku pernah mention nama dia kat blog aku ney , aku hanya nak luahkan perasaan aku jep ,, okayy ! zero-zero keyhhh ? osemmmmm ! hehehe ,, =) 

Thanks for reading this entry ~ See you soon ~ =)

Assalamualaikum


5 comments:

Adilah Asari said...

biasalah tu kan dik..
perasaan ni memang pelik..tapi ingat kita kena minta petunjuk dr Allah betul ke perasaan itu atau hanya akan buat kita terluka dan kecewa..
kalau adik sempat join la contest kat blog akak ^_^

Unknown said...

@cik yaya : hehe , insyaAllah ~ :D

precious cla said...

wow ! selamat hari raya :)

jemput join

http://walkstatic.blogspot.com/2013/08/pelancaran-2nd-giveaway.html

Cik Kumbang said...

blogwalking sini :)

[FREE RAINBOW POLKA-DOT BLOG BACKGROUND]
http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.com/2013/08/freebies-rainbow-polka-dot-blog.html

ejulz said...

kira secret admire la ni.. hehe