Halaman

Monday, October 15, 2012

Pengalaman Masam !! Hehe ..




























                      
Assalamualaikum ~



Ape kabo korang ? Memang bertahun lah nak tunggu aku wat post len .. Lagi pon tak der sape pon nak bace kan post kita .. Huhu .. :( Well , ade angin , xd ade ribut .. Ari ney aku nak cita sikit jerrr .. Pasal kejadian yang berlaku pade aku hari ney .. :'( Dah tahu ??? Bohong laa tuh ! Yang tahu cume aku and kawan aku je ..

Sedihhhh gilerrr .. Hari ney 15/10/2012 aku terjatuh moto dekat2 sekolah .. Waaaaaaaa .... :'( Macam mana boleh jadi cam tuh ??? Begini citer nyer , time balik dari sekolah , aku ikot jalan bahagian luar , biase aku guna jalan dalam .. Then , jalan tar tuh tinggi sikit daripada bahagian tepi dye .. Aku pon jalan bahagian tepi .. Tibe2 ...........

(TO BE CONTINUE . . . . . . )            

Hahahaa .. Oke ! TAK LAWAK PON !! >< malang x berbau , kentut je berbau aku pon terjatuh .. BeRDeBeK !!!!!!! (bunyi nyer) .. Xd bunyi pon sebenarnyer .. Cube korang teka benda pertama yang aku sebut mase jatuh ??? <JAWAPAN BOLEH DIBERIKAN DI TEMPAT KOMEN DI BAWAH> Sape betol aku bagi dye .. HADIAH !! Hahahah .. Tak janji eh ??? Just kiding2 only ..

Lepas tuh , jantung aku berdegup laju and mase tuh aku x pikir ape2 .. Aku pikir nak balik je .. Then , aku bangun and yang sedih nyer ....... TAK DER SAPE TOLONG AKU !!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ....... :'( memang lah xd cape nak tolong sebab xd orang nampak aku jatuh .. Huhuhuhuhu ... #APTB# .. Sampai rumah , aku terus bagitahu mama .. Pastuh aku tengok moto aku .. Perghhh !! Caloooooo !!! Adoi ai .. Buruk dah moto aku .. :( Huhhuhu ..

Tadi kata nak citer sikit je ??? Ney dah panjang jugak ne !! Ehhh !!! Sabo2 , sebenarnyer cite ney mmg sikit .. Isi just 2 or 3 je .. Tapi cikgu bm aku ajo , pas dah buat isi , mesti ade ayat huraian , tol tak ??? Kalo x pemeriksa (korang/follower) x paham ?? Ade jugak belajo bm ney kang .. Hahahaha .. Pas tuh aku rase sakit kat kaki and tangan .. Tengok kat tangan , oke lagi .. Xd pape sangat , just pedih je .. Tapi .. Tengok kat lutut kaki .. Wahhh !! Terbaik giler .. Luka nyer sikit je .. Tapi pedih nyer menusuk kalbu beb !! Bila aku cakap je pasal lutut , lutut aku ney terase ade orang cakap pasal dye .. Bukti nyer ?? Dye mengeluarkan senjata nyer itu and buat aku rase pedihhh di lutut kuuu .. Huhu .. 

Nak tengok gambar nyer ?? X yah la .. Aurat tuh .. Hmm .. Nak sembahyang susah yooo ... Menggigil kaki aku .. Huhu .. Dugaan daripade Allah .. Ade iktibar .. :) So , ALHAMDULILAH .. 


Assalamualaikum ~ :)                                                      



               

No comments: