Halaman

Sunday, September 2, 2012

TRIAL SPM ??? HUHU ~ :(



Assalamualaikum ~



Hai sume ! Dah nak trial SPM pon aku boley on9 lagi ..
Huhuhu ..
Aku tension lah .. And aku wat entry kali ney pon just nak cakap
pasal trial ney lah ~ 
Very2 busy la taun ney ..
Well , kadang2 aku merasa bosan study ..
But kadang2 aku terpikir , ney tok mase depan aku ,
so I have work harder ~
OUH MY ENGLISH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aku takot nak exam ..
Sebulan beb trial ! Ouh NOOOO !! 
Maybe entry kali ney entry akhir aku sebelum trial ..
Aku nak mintak tolong dari korang ..
Plezzzzzzzzzzz ...
Wish me good luck and 
doakan aku supaya aku boleh menjawab soalan2
yang bakal ditanya nanti ..
Aku x pakse korang doakan aku oke !
Aku nak orang yang doakan aku ikhlas and insyallah
aku doakan korang sentiase berjaya dalam hidup ..



So , btw ! Aku ALIA AZ ingin memohon maaf atas kesilapan
yang telah aku lakukan kepada 
sahabat2 aku and terutamanyer kat "KAU" !
Ye !! "KAU" yang sedang membace 
entry aku ney .. {ditujukan kepada sesiapa yang membace} .. :)



So , korang ? Aku harap korang dapat doakan aku ye ..
:'( (buat muke sedih~hehe)
And kepade budak2 form 5 SMK BANDAR MAHARANI ,
GOOD LUCK !! 
KITA AKAN BERSAMA2 BERJUANG !!!!!!!!!!!
YEAHHHH !!!!!

 " Kejayaan kita kebanggan ibu bapa kita "

Sekian ~ Terima Kasih ~ 

No comments: