Halaman

Sunday, June 17, 2012

Selamat Hari Lahir , KAWAN ! ^_^


Assalamualaikum ..
Hai , hye , hui , and whtever .. hihi
Hari ini 17.06.2012 (AHAD) , merupakan hari yang paling bahagia
buat kawan yang aku sayangi .. SAYANGI ? ngee~
Iaitu ALIA AND AIN ..
Rase aku lah hari ini hari bahagia tok dorang ..
Tak tahu lah kalo dorang tak bahagia .. 
HAHAHAHA (ketawa jahat!)
Ye ! Dorang kembo ..
Huhu .. Untung2x ..

Dalam kol 12 tghari , aku sampai istana si KEMBO neyh ..
HAHAHA ..
Then , bace doa selamat ..
Pastuh , semua dijemput makan ..
Hehe ..
Lepas makan ? Tunggu punya tunggu punya tunggu ?
Ingat an nak pegi men boling lepas makan , tapi .... ??????????????
Si puteri neyh hah(ALIA AND AIN) ! Tunggu putera(EMY AND ZARUL) ..
Makan sama2 beb ! HAHAA ..
A W E S O M E !! ngee~
*( oWnEr NeYh JeLeS sEbEnArNyA )*
Tuh yang asyik sakat dowg jer ! ahaha ..
Then , kitaorang pikir , sembahyang je lah dulu an ?
Pas SEMBAHYANG (asal huruf besar ?)
Sory , owner tertekan CAPS LOCK ! and malas nak BACKSPACE ..
huhuhu .. ~
Pas tuh terus pegi men BOLING ! YEAH !
Maklumlah , x pernah pegi .. huhu 
Pergh ! Mula2 men bukan men seronok lagi ..
Hahaha ..
Ade 3 game neyh , tapi men punya lah berhemah ..
Hahahaha ..
Orang len dah habis game , kiteorang baru nak masuk game ke2 ..
BAGUS AN ? hahaha ..
Dah sampai game ke 3 ? Aku dah mula bosan .. 
Berat jugak ek bola tuh ?
Aku malas pon ade sebab ,.. Haha ..
Sebab ...... Tengok lah pakaian aku ..
Neyh pakaian sesuai tok pegi jalan2 , dating (nak jugak) , 
and shopping ..
Hahahaha ..
Well , nampak nyer setakat neyh saje ..
Bawah neyh ade skit gambar ..
ENJOY ! ^^

See ? Baju aku ?
Agak2 sesuai x tok men boling ?
hahaha ..

terserlah kepoyoan aku !
peace .. :p


that me with wanie ..
sayang kau , kwan ..

yeah ! 4 serangkai ..
x masal ! :p
dari kiri : -cepat jalan .. haha
AIN J , ALIA AZ , AIN KASIM , YASMIN MOSHIE ..

ehhh ? ney bola boling atau ?????
TEMBIKAI ? hahaha ..
*owner cover , sbnarnye berat tuh ..*
hahaha ...><

DAH HABIS .. NAK LAGI ?
Jap2 .. Owner kasi tengok itu folder .. Ade lagi ker tak gambo ..
*3 JAM KEMUDIAN*
Yeah ! Ade pon ..
HAHAHAHAHA .. Sory lambat .. ><

diam plezzz!!!
owner nak fokus kat boling !
hahahaha ..

wah ! banyak hadiah dye dapat an ?
huhuhu ..


DONE ! HABIS DAH ~ hehehe ..
TO:ALIA AND AIN ..
~>HAPPY BIRTHDAY
~>SEMOGA KORANG PANJANG UMUR 
~>HOPE ORANG DAPAT TERIMA HADIAH AKU YANG MMG X SEBERAPA
TAPI INGATLAH WAHAI KAWAN ..
AKU MEMBELINYER , MEMBUNGKUSNYER ,
DAN MEMBERI DENGAN KASIH SAYANG ..
hahahahah ...
Sekian ~

No comments: