Halaman

Thursday, March 1, 2012

Taching Is My Fav ! ! ~ hahaha !

Assalamualaikum . .
Huhuhuhu~
Hari ini aku nak taching2 kat blog aku ney lah ~
Sedih nye kalo tak der sape suke at kter kan ?
Hm , tak kira lah sama ade boy or girl . .
Well , jujur aku cakap ! 
Aku jeles gan kau !
Ape yang kau nak sentiase kau dapat kan ?
Tak macam aku ! huhu
"And sume boy suke at kau kan ?
Da kau gedik noh ! Memang lah boy terejal tuh suke at kau !"

(*perhatian : tanda " '' sebenarnye xd kaitan gan benda yang aku nak cakap ye !
so , abaikan . .)

Hm , . . 
Aku pernah gaduh dengan kau kan ?
Pasal boy !
Kau tahu kan aku suke at dye ?
Then , aku tengok kau sengaja malu kan aku kat laman sosial kan ?
And aku tahu kau tak der niat nak malu kan aku . .
Walaupon , tak der orang yang tahu sape aku , kau and dia . .
Tapi , aku terase and tersinggung dengan 
ape yang kau dah buat !
Aku tak pernah campur urusan kau dengan orang yang kau suke !
Tapi kenape kau sakit kan hati aku ?
And kau bukan nye nak bagi tahu kat aku yang kau chat gan dye !
At least ! Kalo kau bagitahu , insyallah aku tak kan mare !
Bile aku dapat tahu kau chat gan dye !
KECEWA AKU !
Aku kecewa giler dengan perangai kau !

Sedih giler waktu tuh !
Habis berkecai2 hati aku ! Kau tahu ?
Jujur , aku suke berkawan dengan kau , tapi perasaan 
kecewa tuh ade lagi bile dikenang kan lagi ! huhuhu ~
Well , sampai sekarang aku belom dapat cari 
kawan yang sama perasaan 
dengan aku . .
So , aku harap aku akan dapat jumpe orang tuh mase akan datang !
AMIN ~
Aku tak suke bergaduh dengan kawan2 . . 
Aku da lama maapkan kau . . And aku pon malaz nak ungkit pasal 
ney lagi . . Kalo kau ditempat aku , mesti kau
pon sakit hati kalo aku buat macam tuh kat kau . .
Hmmm . . . . . . 


                                                                                     

No comments: